Friday, January 21, 2011

Bile kite Rasa banyak Yang Menyakitkan~

Akhir2 ni rase gelisah ngan x sedap ati tu asyik datang je..yang aku pelik nya, rase macam ade bende yang x baik nak jadi pulak...Jadi merujuk kan diri aku ni pada sahabat yang banyak membantu dalam mendengar masalah aku...aku pun perbanyakkan zikir sebelum tido, masa lapang pun banyakkan istighfar..InsyaAllah, x jadi pape melainkan sudah tersurat...

Anyway, praktikal dah berlalu 3 minggu..So bad pada mula nya, hampir putus asa belajar sumting new...new environment..penat sgt rupenye alam pekerjaan ni...But now, really enjoy this work...Cume ade mase nye jugak terpinga2 bila kerja yang my big bos bagi x dpt buat..haha...coding sgt seronok tp memeningkan..so today is friday...sok xkeje..n besok aku ade plan cantik punya wit my beloved bff, ecah...hehe..kami nak pi ronda2 cari marka..hahaha..

hah, berkenaan tajok yang kat atas tu kan...hhm, aku ade sorg member ni yang selalu rasa rendah diri la..dia rasa dia sangat kecil dalam dunia yang besar ni..dan dia jugak rasa sangat tidak diperlukan walhal sebaliknya...jadi bagi teman2 yang memang kadang2 atau selalu rasa mcm kawan baik aku ni..sila2 rajinkan jari anda klik kat link ni..byk membantu,InsyaAllah...x rugi mengejarkan sesuatu yang boleh mematangkan pemikiran kita...NI LINK NYA TAU....

Nanti aku ade mase aku share lg bahan2 bacaan yang boleh wat korg rase tidak rendah diri dan sakitkan ati korg sendiri ngan perasaan2 negatif ye..Yang penting korg jangan lupa, Allah sayang umatnya...Berpeganglah pada kebenaran...InsyaAllah..

Didedikasikan buat diri sendiri dan dia yang kini jaoh...
Sahabat, bukan jarak pemisah kita...
InsyaAllah...

No comments: