Monday, January 24, 2011

Semalam dan Hari Ini.. =)

Semalam ari yg sgt menggeramkan aku dan jugak ari yang menggembirakan..ok, aku citer yang sal geram dulu..hehe..akhir2 ni aku sangat emo kat sorg mamat ni merangkap kwn aku jugak la..nape la die suke sangat cari pasal ngn aku berulang2 kali..(*sekali sekala tu xpe..aku pun wat gak kekdg)..aku baru ade ikrar baru sempena thn baru yg mulia ni..aku nak jdy seorg yg pemaaf+epi go lucky...tp smlm memg mencabar kesabaran btl...tp xpelah, aku doa supaya dia sedar..

So, saat cerita yg menggembirakan tu pulak ialah bile ptg smlm akhirnya aku dapat jugak cari+beli buku yg di syorkan oleh sahabat aku..tajok buku tu SOLUSI..sekrg ni dah keluaran ke 27..keluar tiap2 bulan..byk sgt info menarik dlm tu..pasal agama, motivasi, diri n byk lg..cube la beli..Sekarang ni aku pulak syorkan kat korg...beli jgn x beli ye..hehe...(*ilmu yg bermanfaat perlu dikongsi bersama =) )

Oh ya, smlm jugak besday my best fren 4 ever...muhammad izzat amir . Epi besday ijat...Semoga panjang umur dan murah rezeki, impian dimakbulkan dan bahagia hendaknya...Ari ni besday 1 of my gud fren jugak...aku xde blog die la pulak..hehe..so, epi besday muhammad akmal hakim bin akram..semoga segala doamu dimakbulkan...Aminn...

Jadi untuk menutup post yg kali ni..aku ade 1 kisah nak kongsi ngn korg..Harap dpt jdy teladan buat semua yg aku kenal+baru nak kenal2..Aku baca kisah ni, dan aku sangat2 rasa teruja untuk berubah ke arah kebaikan..Jadi take ur tyme 2 read this ok... klik je kat sini ...

No comments: