Thursday, December 2, 2010

Penulisan yg bergaya???

Kalo ikotkan pemahaman fikiran aku 'penulisan yg bergaya' tu penulisan yg penuh dengan ayt power yg leh yg org terpegun, terkaku, terpikat nak bace. dan bermakna..

aku ade dgr komen dari sorg besfren aku, die bebel pasal sorg penulis novel mude ni tulisannye tidak bergaya..jadi aku dgn semangatnye pergi la beli novel tu nak bace kat mane tidak bergaya nye novel tu..bace punye bace... aku rase ok je..corak penulisan yg kemas, tidak terlampau keremajaan ataupun kedewasaan sgt...at last smpai kat penamat, upenye sad ending..so, inilah upenye mksud nye member aku yg tidak bergaya tu..aduyai kwn kuh...dy tidak phm upenye..kalo sume novel ni epi ending...ape akan memberi mkna pd kehidupan hakiki...n aku pun gelak la kat dy..haha...

yap, sumtime kite akan jumpe sum1 yg harap idop ni always epi ending tp kite kene la igt, idup ni mcm roda, kejap kite dijulang ke atas n kejap kite akan digolek balik...

haha...teringat pulak zmn sekolah2, berangan gak aku nk jdy pemuitis yg bergaya..laz2 tukar bidang pulak aku ni..aku syg pulak kat language komputer ni..jdy tulisan ku tidak la bergaya seperti yg diharapkan sume..hehe...jdy sume...bergaya kan tulisan anda k...nnt rmaia yg akan slh phm lg ape mksud tulisan yg bergaya tu..
sekian...salam syg dari dirikuh~~~

**fareesya

No comments: