Saturday, September 18, 2010

Aku Tunggu Pelangi Di Hari Raya Ini... =)

Org ckp matahari x selalu ade..kdg2 dy akan terlindung jugak...bila ujan dtg matahari pergi...tapi matahari akan kembali walau mcm mane lame pun ujan tu turun...bila matahari dtg balik, dia bwk adiah untuk kita, sebagai tanda terima ksh sbb percaya yg dia akan kembali..dan hadiah itu lah yang aku impikan selalu...P.E.L.A.N.G.I....

Walaupun aku x tau berapa lama ujan ni akan turun, berapa lebat pun dia, aku x kan berhenti menunggu pelangi tu...Dan aku harap sgt pelangi tu lah terindah dalam dunia ni...

Ok, anyway...Selamat Hari Raya semua...ampun kan slh silap...buat kwn2 yg lame x contact..harap semua sihat...wat kwn2 yg baru je jumpe blek mase raya ni...memg best sgt...rindu zaman muda2..ahaks...buat yg dinanti...semoga semua nya ok...hehe...

Saja je nk update blog sbb aku ngah bosan mlm ni...actually pg dah..tp dari td boring...sbb nya aku geram ngn enset aku ni..tyme aku busy sibuk nak bunyi tyme aku boring leh pulak diam...So aku nk men game mls, aku tgk vampire je..seb bek ensem..hehe..Pe lg nk merepek ni..x de sumber ilmiah la nak di kongsi...sbb kepala ngah serabut. Mybe next tyme..sekrg nk ngarot je..

Lusa dah nek cuti...kejap sgt cuti nye..x puas...hehe...tp keje byk..ade gaya nak kene mrh ni sbb aku cuti ni lgsung x bukak buku..rasenye otak pun dah berkarat ni..haha...

Oh lupe nak citer...raya ari tu gi konvoi..best sgt..sampai kol 9.30 mlm...dari kol 10 pg...bebel ayah aku ari tu...x penah aku blek lmbt..hehe...tp best sgt2...ni la kami yg gi konvoi ari tu.

Memperkenalkan dari kiri(berdiri) : oh it's me..hehe...ikin, iman, ira, ecah, madi
dari kiri(duduk) : izzat, akmal, fadli
tiada dlm gmbr : adik ecah...

So, untuk tidak terus merepek...n untuk ilang kan rase nak merepek lg ni yg xde faedah...aku nak tido...see ya~

No comments: