Saturday, October 11, 2008

MinGgU yG TerOk...BeNcI...

wat iz diz feeling...the whole week i try 2 breath deeply 2 get my strong...

tah r...semgat aku hilang mendadak nie...aku benci perasaan mcm nie...pe aku nak wat nie...pening filer kau nak pk pasal nie...final exam pun dah dekat nie...aku x nak bende nie effect study aku tp cam ne aku nak control prasaan aku nie...
aku nie t'lampau ikut perasaan ke ape...aku x past, yg aku tau aty aku ckp yg aku nie ngah serabut gler...x ke sum1 yg bole tlg aku...
hhhm...dah r ader konflik ngn member2 wing...x tau r slh aku ke slh sape...aku peng r nak pk...skrg nie berdua je ngn rmate aku, ain..biar r owg nak ckp aku smbonk ke ape...diowg pe tau pasal masalah aku...tnyer pun x penah...tah r...biar lah... tp x sdp lak tgk diowg cam x selsa je ngan aku...tp seyes ly aku x tau nak wat pe dah...b'tmbh peng aku tau x...
eh ni gmbr family aku mase raye ari 2...along keje x dpt blek kg...huhu...



nie pulak gambar aku...tema taon nie songket...adik aku r g amek gmbr senget...sengal je...

aku cube r cri mud aku blek...k r nak g stdy pulak...da~



1 comment:

nor zafirah said...

Ada konflik ngan wingmate?
Patut la...
Camne nak wat link ngan ko??