Wednesday, October 8, 2008

CaMat ArI RaYeR...

Dah raye kan...x sangka...cpt tol dah nak abis setahn...cam x cye gak aku dah dkat 4 bulan kat uitm nie...huhu...hhhmmm...dah nak final exam...seram giler...aku dah cuak dah nie...lebih kurg 3 minggu lg r...
tp aku x tau r aku dah ready ke blm...bile pk2 mcm belum je...hak3...aty pun asyk x teng je kan...pelah aku nie...
raye ari 2 aku g cc tau...lupe pulak nak tulis kat blog nie...cian blog aku nie...so...aku skrg ngah sunyi r...tah knape aku x tau...hhmm...tau kot tp juz wat x tau je...
haaa...abis sem nnt aku n dak2 skul lame nk g tgk mvie...lame x jumpe diowg...bukan takat rindu tp dah tahap keruan dah...hak3...
k lah...camat ari raye...mf zahir batin...
(p/s: aku ngah cari tips nak ubati luke d hati....)

2 comments:

Anonymous said...

Selamat hari raya gak...

nor zafirah said...

Erm..
ubat luka d hati
senang jer
cari orang lain y leh lupakan orang yang wat luka tu.. ;)