Sunday, July 17, 2011

Maaf Lama Membeku

"sometimes we need to forget some people from our past because of one simple reason. they just don't belong in our future"

arini, aku nak lenyapkan kebekuan yg dah lame terjadi kat blog aku yg satu ni...bukan xnk post pape, tp no idea la nak post ape...no topic and actually aku ngah busy ngan keje..kih3...keje kecil-kecilan je tp selalu balik mlm..bile dah mlm aku lg rela membace dari menaip...tu yg terus x tulis pape...

anyway, aku bukak facebook tadi...kwn aku post status kat atas tu dan aku sangat suka ayat die...akhir2 ni ramai pulak yg tnye aku kenapa aku x igt si polan itu, si polan ini...n now, aku dah dpt jawapannye, dan kepada sesape yg bertanye tu..harap2 phm la ye..kih3...tp bukan la bermksud lupekan terus, maybe cume x contact or jarang contact...tp maafin ye semua yg terasa aku dah lame x contact korang..kebizian yg melanda dan jugak kekurangan topup..jadi maaf ye.

ok, sampai sini dulu..kene uruskan pasal kemasukan U pulak ni...nnt serabut kalau plan laz minit...hehe...tata..nyte and Assalamualaikum..

2 comments:

Anonymous said...

MaharajaSerius mengumumkan kunjungannya ke sini.

hei, ini blog ko ye...

_FiQa AiN_ said...

sampai jua kamu ke blog yg sunyi sepi ni...hehe....

ini blog aku..merangkap blog yg aku anak tiri kan...