Sunday, May 24, 2009

Sape lAhir Ari KhaMis..Sila Lah bce ye..

Aku lahir ari kamis...so nie ciri2 aku sebagai seorg wanita...huhu...


1. Dia suka menyinggung hati orang lain, cakapnya kesat, kemahuan kuat, dan bersikap agresif. <---(aku x pasan r..tp kadang2 memg r aku cam ni lg2 ngn org yg aku x suke..hihi..)
2. Rajin dan tekun bekerja, tak suka diganggu ketika bekerja, bercita-cita tinggi. <---(hehe...ye kot..ahaks~)
3. Boleh terpikat kepada lelaki lain walaupun sudah ada kekasih atau suami. <---(Yg ni aku x setuju..aku ni punye r setia...tipu nie)
4. Namun dia tak mudah jatuh cinta, suka menyelidik dahulu sebelum bercinta. <---(yap, setuju sgt tp bile dah jth cinta memg setia..tu lah aku..huhu)
5. Hatinya tidak tetap, mudah terpedaya dengan pujuk rayu sehingga tak kenal antara yg baik dan buruk. <---(hhmmm..no lah..90% x betul yg nie)
6. Dia pandai mengurus dan merancang kewangan. Pada awal perkahwinan, tunduk pada suami, akan berubah apabila sudah lama berkeluarga. <---(mane aku tau..x kawen lg..i hope no lah..x bek derhaka kat suami..kan...)
7. Seksualnya tinggi, jika tak pandai mengawal nafsu boleh terdorong ke lembah hina. <---(ish, x leh jdy ni...akan cube ku elak..hihihi)

so, mcm ni r yg die describe tok ari kamis..tp byk yg x betol je..huhu..nak cye ke xnak nie..xpe2..aku amek sebagai peringatan jelah k..nak baiki kelemahan dri sendri nie..


aku kat umah nie, ngah cuti sem..belajar r memasak cikit2..hehe..tok ari mendatang..mane r tau aku kene g luar negara ke kan..kene r belajr dri sekarang(ceh cite2 melangit...insyaallah..)


Ha, punye r lame aku x jenguk blog nie sampai aku bela sekor kucing nie pun aku lupe nak citer..name kucing aku ciko..dlu dy kecik je..sekrg dah besar..ni gmbr dy mase kecik..cute sgt..

Cute kan ciko..syg giler kat dy..comel sgt..x bising pun..dy diam je..bile lapar je baru ngiau..hehe...bek cam tuan dy gak r..hihi..nie pulak gmbt ciko mase dah besar sikit..makin lasak dy tau..tp still manje n comel..cube dah makin berat nak dukung dy..hehe...tp aku still syg dy..comel sgt..

NUR AFIQAH AIN...CHAIYOK3!!!!hehe....



No comments: